Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 6, 2013
Image Size
10.9 MB
Resolution
4500×3200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
482
Favourites
55 (who?)
Comments
29
Downloads
8

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Dasta. by AgentWhiteHawk Dasta. by AgentWhiteHawk
Okaiiiii! Eeeeeee!
I FREAKING LOVE THIS COON!
This is a fanart of =Capukat's adorable little guy, Dasta.
Really dunno what this is....I actually got the idea from an episode of star wars the clone wars. There was like, an arena type thing bright like glass with light beans shining through. Dunno, was cool.
Anyway, Dasta has his map and quill out, charting..something lol

Anyway, enjoy! Just had to draw this guy <33333

Art (C) *AgentWhiteHawk™ 2013

Character copyright =Capukat
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconsnowbumbee:
SnowBumbee Featured By Owner Feb 7, 2013  Student Digital Artist
I love the colors here, they fit perfectly with the fur and the character design ! Beautiful work !
Reply
:iconagentwhitehawk:
AgentWhiteHawk Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you <333
Reply
:iconwolfstar777:
Wolfstar777 Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Holy crap!!! I love how it looks XD
Reply
:iconagentwhitehawk:
AgentWhiteHawk Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol Thank you <33333
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Feb 6, 2013   General Artist
woww, jenn I literally said that when I saw this!

Your improvement is crazy, and I mean crazy haha!
i still remember your older works

but this <3
ee
well //btw your signature is so cool// aha as I'm sure everyone knows, I can't resist things that glow and bright lights--especially blues!
so this is gorgeous <3
I'm loving the look of his map carrier and the movement
it's so vibrant and light! :3
thank you so much <3

well haha I'm glad you like him too <33

:hug:
this is amazing!
Reply
:iconaussiemine:
AussieMine Featured By Owner Feb 6, 2013  Hobbyist Artist
She did this in 22 layers. Every single layer had it's own purpose. One was just for the lighting. and I believe 10 were for the shadows. 1 was used for a Background. 3 for the drawing it's self. and the rest was just the extras. I saw her do this. She did a FANTASTIC JOB with this. She deserves a watch from you.

(She told me on Facebook like the second she saw the message.)
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Feb 7, 2013   General Artist
yes it is quite fantastic ^-^
mhm!

and amgg
yea see I thought I was watching her for months now amgg xDDD

apparently not or I would've sooner!
Reply
:iconaussiemine:
AussieMine Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist Artist
Yep! I should try doing a Pixel Art in Mc of CapuKat :D
Reply
:iconagentwhitehawk:
AgentWhiteHawk Featured By Owner Feb 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Your are so welcome Capu! He is probably my favorite character of your's. He deserves some fanart! Enjoy <333
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Feb 7, 2013   General Artist
thank you <333
;u;
Reply
Add a Comment: